Domů / Jak vše zařídit

Jak vše zařídit

STUDENT AGENCY nabízí širokou nabídku pobytů pro všechny věkové kategorie i jazykové pokročilosti. Naším cílem není neomezený počet škol a kurzů, ale nabídka kvalitní, prověřená dlouholetou spoluprací, podpořená pozitivními referencemi našich stálých zákazníků. Věříme, že se nám podaří splnit vaše požadavky a naplnit očekávání od zahraničního pobytu také cenovou nabídkou - nabízíme cenově výhodné odpolední kurzy i vysoce intenzivní či privátní kurzy.

Na této stránce se dozvíte více o průběhu zařizování jazykového pobytu, na stránkách následujících najdete tipy na to, jak vybrat správný kurz, pro jaký typ ubytování se rozhodnout, jak je to s dopravou do místa pobytu, proč není dobré vyrazit na cestu do zahraničí bez pojištění, do kterých zemí je nutno vyřídit víza a jaké existují možnosti financování jazykového pobytu.

 

 

 

 

1. Seznamte se s naší nabídkou

Vyberte si z naší nabídky na těchto stránkách. Nabídka je rozdělena dle věku na jazykové pobyty pro dospělé a pro děti. Specifickým produktem je studium na střední škole v zahraničí, kdy studenti odjíždí nejčastěji na semestr či akademický rok nebo také na kratší dobu - trimestr či taster program (již od 2 týdnů) a absolvují studia tam na místní střední škole. Pro školní skupiny pak zajišťujeme školní zájezdy - s výukou nebo poznávací.

Výběr kurzu záleží také na motivaci studenta a důvodu cesty na jazykový pobyt. Pokud patříte k těm, kdo vyžadují vysoký standard služeb a máte silnou osobní, ale také pracovní motivaci ke studiu, pak zvolte některou z jazykových škol pro profesionály a motivované klienty, jejichž kurzy budou šité na míru vašim požadavkům.

Přestože v naší standardní nabídce najdete pouze školy akreditované a našimi klienty mnohokrát prověřené, ne každá škola bude vyhovovat komukoli. Někdo dá přednost menší rodinné škole, jiný naopak zvolí rušnou atmosféru školy se spoustou studentů. Velikost města a poloha školy mohou rozhodnout také – čím větší je město, tím větší je obvykle pravděpodobnost dojíždění do školy.

Rádi vám s výběrem školy poradíme a doporučíme vám místo odpovídající vašim potřebám - kontaktujte nás.

2. Konzultace s prodejcem

Pokud vás zaujala kterákoli z námi nabízených škol nebo studijních programů a chcete se o nich dozvědět více, volejte bezplatnou infolinku 542 424 242, navštivte nás osobně v kterékoliv z našich kanceláří nebo se s námi spojte prostřednictvím kontaktního formuláře Chci konzultaci zdarma. Rádi se vám budeme věnovat kterýkoli všední den v době od 9:00 do 18:00 hodin. Probereme s vámi dopodrobna vaše požadavky, zodpovíme veškeré vaše dotazy a doporučíme vám řešení, které bude co nejlépe odpovídat vašim očekáváním.

3. Cenová nabídka

V případě, že už o pobytu máte jasnou představu, můžete si vyžádat cenovou kalkulaci přes vyplněný formulář Chci cenovou nabídku. Na základě vyplnění následujících údajů Vám bude zaslána komplexní cenová nabídka k jazykovému pobytu. Své požadavky nám samozřejmě můžete předat také telefonicky, osobně nebo emailem na výše uvedené kontakty.

Abychom vám mohli zpracovat cenovou nabídku jazykového pobytu dle Vašich požadavků a případně doporučit nejvhodnější kurz, sdělte nám prosím v objednávce spolu s kontaktními údaji také svůj věk a alespoň přibližnou stávající pokročilost v jazyce.

Cenová nabídka, kterou od nás obdržíte, obvykle zahrnuje tyto položky:

  • jazykový kurz/studijní program (včetně všech poplatků účtovaných školou)

  • ubytování (včetně všech poplatků účtovaných školou)

  • dopravu do země pobytu

  • návaznou dopravou do místa pobytu

  • doplňkové služby (cestovní pojištění, pojištění storna pobytu, vízum, pronájem auta apod.)

U služeb, zajišťovaných zahraniční partnerskou školou (kurz, ubytování,...), vidíte v nabídce vždy jak cenu v originální měně, tak cenu v Kč přepočtenou dle aktuálního kurzu zahraniční měny.

4. Závazná objednávka - dotazník

Nabídku vám zašleme e-mailem nebo předáme při osobní schůzce spolu s podrobnými informacemi o škole a o dalším postupu vyřizování. K nabídce zaslané e-mailem je připojen online dotazník, který v případě zájmu řádně vyplňte a odešlete zpět. Při osobní schůzce vám s vyplněním pomůže váš koordinátor v některé z našich kanceláří. Pobyt můžete objednat telefonicky, na internetu pomocí fomuláře Chci koupit kurz či osobně.

Zájemci o programy studia na středních školách absolvují po vylnění přihlášky do programu navíc ještě osobní nebo telefonní pohovor. Součástí pohovoru může být i písemný jazykový test.

5. Faktura a smlouva

Vyplněný dotazník slouží jako závazná objednávka pobytu. Na základě vámi vyplněného dotazníku vám vystavíme zálohovou fakturu a smlouvu. Cena na faktuře se může lišit od ceny uvedené v nabídce, pokud nejsou obě vystaveny téhož dne. Pro platbu pobytu je závazná vždy cena uvedená na faktuře a ve smlouvě. Je-li plátcem firma, konzultujte s daňovým poradcem možnost započítat kurz do nákladů na vzdělání.

Fakturu je možno uhradit v hotovosti nebo platební kartou na některé z našich poboček nebo bankovním převodem na libovolný z účtů, které jsou na faktuře uvedené. Při platbě bankovním převodem vždy uvádějte variabilní symbol, který nám pomůže vaši platbu snadno přiřadit ke správné faktuře. Splatnost faktury je vždy nastavena tak, aby byla celá fakturovaná částka uhrazena ještě před datem odjezdu na zahraniční pobyt.

Více o platebních podmínkách a možnostech financování zahraničních pobytů

6. Rezervace pobytu

Jakmile od vás obdržíme podepsanou smlouvu a první splátku pobytu, zasíláme požadavek na rezervaci kurzu do vámi vybrané jazykové školy a čekáme na jeho zpětné potvrzení. Škola má na povrzení rezervace pobytu tedy kurzu a ubytování standardně 3 dny.

Jelikož jazykové kurzy v zahraničí patří mezi pobyty individuálního charakteru (většina z nich nemá pevné nástupní termíny ani délku, každý klient může mít zájem o jiný typ kurzu nebo ubytování apod.), není možné jednotlivá místa rezervovat ve školách dopředu ještě před začátkem sezony, jak to běžně dělají cestovní kanceláře u pobytových zájezdů. Zvláště v letních měsících se tedy může stát, že se kurz v průběhu procesu vyřizování pobytu naplní a škola již nebude schopna vaši rezervaci potvrdit. V takovém případě vám nabídneme náhradní termín nebo obdobný kurz na jiné škole. Pokud vám však náhradní řešení nebude vyhovovat, máte možnost odstoupit od smlouvy. Poté vám budou vráceny všechny zálohy, které jste za kurz již uhradili.

7. Doplňkové služby

Poté, co nám škola potvrdí rezervaci kurzu a ubytování, přistupujeme k zajištění doplňkových služeb (pokud je máte objednány). První z těchto služeb je doprava. Samotnému nákupu letenky příp. autobusové jízdenky předchází nabídka možného spojení, kterou je potřeba si vždy nejdříve vzájemně odsouhlasit. Podobně jako pobyt ani dopravu není možno zajistit bez úhrady faktury. 

V této fázi procesu vyřizování zahraničního pobytu dochází rovněž k vystavení pojistných smluv a ke kompletaci a podání podkladů k žádosti o víza, pokud jsou pro danou zemi potřeba.

8. Informační balíček

Proces vyřizování jazykového pobytu končí předáním tzv. informačního balíčku, který obsahuje veškeré podklady a dokumenty, které k odjezdu na zahraniční cestu potřebujete. Jelikož některá potvrzení (např. adresu ubytování) dostáváme od škol až těsně před odjezdem na pobyt, může se stát, že vám balíček budeme posílat po částech. Jedině tak můžeme zajistit, aby se k vám veškeré informace dostaly včas. Podmínkou předání balíčku je kompletní úhrada pobytu.

Informační balíček obsahuje:

  • potvrzení o přijetí do kurzu

  • povrzení o zajištění ubytování, adresa ubytování a kontaktní údaje

  • kontakt na helplinku STUDENT AGENCY

Dále může balíček obsahovat tyto doplňkové služby (dle Vaší objednávky):

  • letenku/autobusovou jízdenku včetně itineráře cesty

  • návaznou dopravu

  • smlouvu o uzavření cestovního pojištění příp. pojištění stornovacích poplatků

  • vízum

  • příp. další doplňkové produkty (karta EYCA, mapa apod.)

Nejběžnějším způsobem předání informačního balíčku je odeslání na e-mailovou adresu klienta. Pokud si balíček přejete dostat jinou formou,určitě nám tuto skutečnost sdělte.

Vaším odjezdem do zahraničí náš servis nekončí. Každý klient od nás obdrží kontakt na naší NONSTOP HELPLINKU, kde nás zastihnete 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TIP - JAZYKOVÉ POBYTY

Netradiční "Jazykáč" Naše tipy!
Pobyty s delegátem 2025 již v prodeji!
Střední škola v zahraničí! přijímáme přihlášky!